Hennings Side

Information m.m.

Planen er at jeg med denne side skal informere om hvad der rører sig i 2.HK.

Det skyldes min store aktivitet i diverse EMT-turneringer og dermed føling med hvad der foregår i klubberne. Når jeg kalder den Hennings side er fordi det er, som jeg oplever tingene og det kan betyde at jeg til tider kommer med kritik af og ideer til de ting der foregår i klubberne.

Jeg vil som det første gøre opmærksom på at jeg er stoppet som holdturneringsleder. Det var/er et spændende og omfattende job, men når man konstant mødes af en masse useriøs og truende brok, så forsvinder lysten til arbejdet. Jeg kan ikke ændre på at der er stor afstand mellem Maribo og Nykøbing S/Kalundborg. Det kan løses på flere måder,
men ikke uden bivirkninger, som for eksempel ved at lade de 2 klubber mødes centralt, men det bevirker så at en af klubberne får en hjemmekamp mindre og det kan ikke ændres uden at problemet bare flyttes over til modstanderen.

Behandl dog de frivillige ordentlig for dem er der ikke for mange af.

Henning